Перед нами постало важливе завдання написати рекламний текст. Здогадуюся, що це питання хвилює і вас. Але як зробити рекламний текст переконливим і щоб він ефективно продавав наш товар або послугу? Давайте подивимося і визначимо основні правила написання рекламного тексту.

1. В тексті має міститися рішення проблеми вашого потенційного покупця. Запам'ятайте - у кожної людини існують проблеми. Ваше завдання - вселити це йому, а потім запропонувати легкий вихід у вигляді придбання товару або послуги. Навіть якщо явної проблеми немає, все одно потрібно натякнути про можливість її виникнення або показати райдужні перспективи покращення морального, матеріального, духовного стану людини від придбання так необхідного йому предмета.

Приміром, потрібно прорекламувати футболку. Але футболки є у всіх і мало кого вони цікавлять. Зате всі хочуть ходити в футболці престижної моделі, популярної, модною. Так і покажіть, що, наприклад, в США тільки в таких футболках і ходять і скоро будуть ходити і у нас. А ще її можна рідко прати, не прасувати і носити так кілька років.

2. Пишіть про факти. Нікого не цікавлять порожні слова. Всім хочеться чути тільки реальну, доведену інформацію про можливості та переваги. Є хоча б одна унікальна деталь в товарі - так звеличуєте її до небес, якщо вже у неї немає аналогів. Чим похвалитися завжди знайдеться, принаймні девіз "Якість вища за ціну" ще ніхто не відміняв.

3. Включайте в текст статті корисну інформацію. Рекламна стаття, текст так і називається, що містять в собі актуальну інформацію, потрібну покупцеві. Інакше їх ніхто просто не читатиме. Помічено, що передує чисто інформаційної частини рекламному тесту, підвищує ефективність реклами. Якщо зробити плавний перехід до маркетингової чолі, то читач по інерції, з уже сформованим в першій частині інтересом, продовжуватиме знайомитися з необхідністю своєї майбутньої покупки.

4. Ведіть звернення до одній єдиній людині. Не пишіть "Ми допомагаємо людям", краще так "Ми допоможемо Вам". Тоді стане зрозуміло хто саме вас дійсно цікавить. Звертаючись до натовпу людей, розсіюються всі ваші зусилля. В деяких випадках корисно писати від першої особи, використовуючи розмовний стиль викладу. Це підвищує довіру та інтерес до того, що ви говорите.

5. Пишіть простою і зрозумілою мовою. Рекламний текст повинен бути гранично легким при читанні. Буде чудово, якщо початок наступного пропозиції буде співзвучно з кінцем попереднього. Теж саме можна сказати і про абзацах. Кінець кожного абзацу повинен направляти на прочитання наступного. Тоді читач обов'язково прочитає весь текст до кінця. Це підвищить потрібну нам віддачу від статті. Як зробити це ще ефективніше? Це ви дізнаєтеся у наступному важливому правилі.

6. Структурування інформації. Використовуйте заголовки, що характеризують кожну важливу частину. При перерахуванні застосовуйте буліти - точки на початку кожного рядка. Це подобатися всім, тому як служить хорошими орієнтиром в потоці інформації.

7. Використовуйте переконуючі відгуки покупців. Грамотно складені відгуки можуть підвищити ефективність рекламного тексту в кілька разів. Всі хочуть чути від вас дієві поліпшення від того, що ви пропонуєте. Доведіть, що ваш товар або послуга насправді приносять користь.

Так само не забувайте про наступне важливому принципі написання рекламного тексту.

8. Пишіть і переписуйте. Перечитуйте і знову переписуйте. Просіть оцінки якості написання з боку - так видніше недоліки. Робіть виправлення під час експлуатації тексту. Спробуйте перефразувати деякі вирази. Дивіться як змінитися відгук.

Подумайте над тим, чому відвідувач, що зайшов на сайт за запитом "купить телевізор", не став покупцем. Здогадуєтеся? Справа не тільки в ціну та інші умови. Тут важливо мистецтво огляду всіх тих вигод від того, що він купить саме у вас. Вчіться у професіоналів. Помічайте які рекламні тексти виробляють на вас особливе враження. Використовуйте кращі прийоми. З часом ви зрозумієте, що вся реклама в своїй основі створюється за шаблонами, з принципами складання яких ви зараз тільки що ознайомилися.