Маркетингові дослідження важливі для любого бізнесу. Хоча багато підприємств та бізнесменів нехтують можливістю оптимізації своєї роботи методом дослідження ринку. Можна в багато раз зменшити витрати ведення бізнесу, можна залучити більше клієнтів і вчасно реагувати на запити ринку, якщо регулярно проводити маркетингові дослідження.

Перед нами постало важливе завдання написати рекламний текст. Здогадуюся, що це питання хвилює і вас. Але як зробити рекламний текст переконливим і щоб він ефективно продавав наш товар або послугу? Давайте подивимося і визначимо основні правила написання рекламного тексту.

Існує думка про самодостатність SMM і смерті SEO. Це неправда. Соціальний маркетинг і пошукова оптимізація можуть працювати разом. Це називається «маркетинг натовпу». В офлайні і онлайні дуже багато реклами: білборди, сітілайти, банери, тизери, конкурси з айпадами та інше. В сумі вони створюють інформаційний шум.